Kontakt
Ze strony
Email *
Wiadomość *
 Wyślij do mnie

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Wyślij

 

1. Sklep Internetowy Hugle, działający pod adresem hugle.pl , którego właścicielem jest Petersson Sp. z o.o. mieszcząca się w Tomaszowie Mazowieckim 97-200, przy ulicy  
Konstytucji 3-go Maja 34. NIP 7732477343 Reg. 363102328 KRS 000588947

 

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 14.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

Zamówiony towar jest wysyłany firmą kurierską DPD lub PEKAES w dwóch formach wysyłki:

a. Wysyłka kurierem przy przedpłacie na konto

b. Wysyłka kurierem za pobraniem

3. ZWROTY

1)   Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Hugle.pl produktów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

2)   Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

3) zwrotowi nie podlegają meble robione "pod wymiar" Klienta (zmiana standardowych wymiarów, indywidulane projekty, zamiana blatów w meblach z zakładki OUTLET).

3)   W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Należy odesłać produkt na adres: Petersson Sp. z o.o.,  ul. Konstytucji 3 maja 34 97-200 Tomaszów Mazowiecki wraz z wypełnionym formularzem , dostępnym na stronie www oraz paragonem.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać  właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Wszystkie nasze meble dostarczane są na opakowaniu paletowym opakowane w elementy kartonowe, folię i styropian, dywany pakowane są w folię. Dlatego w przypadku zwrotów wymagamy podobnego sposobu pakowania - jest to podstawą rozpoczęcia procedury zwrotu, a niewłaściwy sposób pakowania skutkujący brakiem zabezpieczenia produktów na czas transportu i zniszczeniem spowoduję odmowę przyjęcia zwrotu.

Z uwagi na powyższe prosimy o przemyślane i świadome zakupy.

4) Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

5)  Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności dotpay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi (konsumentowi) wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące towaru, od którego zakupu Klient odstąpił. 

4. PŁATNOŚCI

Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego:
PKO BP  90 1020 3916 0000 0202 0246 8817 
lub
Pekao SA 42 1240 1718 1111 0010 7378 9900

Za zakupiony towar można również zapłacić kurierowi podczas odbioru.

 

5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1) Zakupu naszych produktów można dokona poprze złożenia poprawnego zamówienia na naszej stronie internetowej lub dzwoniąc na numer infolii i przekazując je specjaliście Biura Obsługi Klienta. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.

 

2) Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy bok@hugle.pl

 

3) W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Kupującego.

 

4) Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z dostępnymi opcjami

 

5) Koszty przesyłki są pokrywane przez Kupującego

 

6) Wysyłka dokonywana jest za pomocą firmy kurierskiej. Istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Przy zamówieniach powyżej 2000 zł brutto wymagamy zaliczki w wysokości 50% wartości zamówienia wraz z przesyłką.

  1. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Kupujący sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

-     uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

-     niekompletności przesyłki,

-     niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Kupujący jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku sugerujemy zapisanie  uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Sprzedającego o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń prosimy o  sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

 

7) Realizacja zamówienia dokonywana jest do 21 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty

 

6. REKLAMACJE

Proces reklamacji został maksymalnie uproszczony w celu przyspieszenia jej realizacji. Proszę postępowac zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Proces zwrotu/reklamacji:

 

1) Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz:

Wzór formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Data: ……………………………………………………

 

Adresat:

Dane teleadresowe: 

Dane teleadresowe: 

Petersson Sp. z o.o.

ul. Konstytucji 3-go maja 34

97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Tel.: 533 814 123

 

e-mail: bok@hugle.pl

 

 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

 

………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………..

 

 

Data zawarcia odbioru Towaru: ……………………………………………………………………………………………………………………..….

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………………………….…

Adres konsumenta:  ……………………………………………………………………………………………………………………………………..……

Numer zamówienia

Nr rachunku bankowego do zwrotu

 

 

………………………………….

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

 

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną Formularz Odstąpienia. Pamiętaj o tym, aby towar były odpowiednio opakowany, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.

 

3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

 

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki 

 

d) Firma HUGLE nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

 

Proces reklamacji:

 

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

W celu reklamcji odeślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności),

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z tobą i powiadomimy o decyzji.

 

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

 Korzystanie ze strony internetowej hugle.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

 

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).