Kontakt
Ze strony
Email *
Wiadomość *
 Wyślij do mnie

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Wyślij

  POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1.Sklep Internetowy Hugle , działający pod adresem www.hugle.pl , którego właścicielem jest Petersson Sp. z o.o. mieszcząca się w Tomaszowie Mazowieckim 97-200, przy ulicy  

Konstytucji 3-go Maja 34. NIP 7732477343 Reg. 363102328 KRS 000588947

 

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia  w Naszym sklepie można składać jedynie przez Nasz sklep przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również zasięgnąć informacji o Naszych produktach telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 16.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

Zamówiony towar jest wysyłany firmą kurierską DPD lub PEKAES w dwóch formach wysyłki:

a. Wysyłka kurierem przy przedpłacie na konto

b. Wysyłka kurierem za pobraniem 

REJESTRACJA KONTA

1. Sklep udostępnia możliwość utworzenia indywidualnego konta klienta, poprzez rejestrację . Składając zamówienie przy użyciu swojego konta klient nie musi  każdorazowo podawać swoich danych.

2. W celu założenia konta klienta należy dokonać rejestracji, przy użyciu wskazanego na stronie sklepu formularza rejestracyjnego.

3. Formularz rejestracyjny zawiera pola, których wypełnienie jest dobrowolne, lecz niezbędne dla utworzenia konta i składania zamówień za jego pośrednictwem. 

4. Prosimy o  podanie  prawdziwych danych, abyśmy mogli prawidłowo i sprawnie zrealizować składane zamówienia.

5. Dostęp do konta zabezpieczony jest wybranym przez Państwa hasłem .

6. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego otrzymacie Państwo na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem utworzenia Konta i od tej pory można z niego korzystać.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego Hugle oraz oferowane w ramach działalności Sprzedawcy na stronach portalu internetowego Allegro.pl.

2 .Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym i aukcjach portalu internetowego Allegro.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do oferowania produktów wyprzedażowych, które będą stosownie oznaczone i opisane

 3. Zakupu Naszych produktów można dokonać jedynie poprzez złożenie poprawnego zamówienia na Naszej stronie internetowej  . W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych   Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem   zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź   wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.

 

4. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu. W przypadku braku potwierdzenia ze   strony  sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy bok@hugle.pl

 

5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sprzedawca o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się   niezwłocznie powiadomić Kupującego.

 

6. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z dostępnymi opcjami.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

1. Realizacja zamówienia dokonywana jest do 21 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego . Nie dotyczy to zleceń realizowanych na indywidualne zamówienie , w tym przypadku termin realizacji ustalany jest z Zamawiającym e-mailowo . Wysyłka przedmiotów z działu Magazyn odbywa się w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty .

2.  Istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Przy zamówieniach powyżej 2000 zł brutto wymagamy wpłatę zaliczki w wysokości 50% wartości zamówienia wraz z przesyłką.

PŁATNOŚCI

1. Płatności mogą być dokonywane przed realizacją zamówienia (płatność z góry) lub przy jego odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wybranej przez Państwa metody płatności.

2. W zakresie płatności z góry (przed realizacją Zamówienia) Sprzedawca akceptuje następujące metody Płatności:

a płatność przelewem na rachunek firmowy  – opłata za zamówienie za pomocą bezpośredniego przelewu z rachunku z jednego z  banków

b płatność z konta Dotpay 

Co to jest Dotpay ?

Dotpay to instytucja płatnicza udostępniająca system szybkich płatności online, które są alternatywą dla tradycyjnych przelewów bankowych. Jesteśmy pośrednikiem między płacącym a sklepem internetowym, dzięki czemu płatność przebiega niemalże w „czasie rzeczywistym”, co nie wymaga oczekiwania na zaksięgowanie przelewu przez bank. Działamy 24h/dobę – niezależnie od pory dnia czy nocy, twoja płatność trafia od razu do sprzedawcy.

Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego:
 PKO BP  90 1020 3916 0000 0202 0246 8817 

 lub

 Pekao SA 42 1240 1718 1111 0010 7378 9900

 Za zakupiony towar można również zapłacić kurierowi podczas odbioru.

DOSTAWA

 

1. Koszty przesyłki są pokrywane przez Kupującego

2. W przypadku dostarczenia przesyłki kurierem, odbiór wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. Zaleca się, aby Klient dokonał sprawdzenia stanu paczki oraz jej zawartości bezpośrednio przy kurierze. Kurier zobowiązany jest zaczekać przez czas niezbędny do dokonania sprawdzenia stanu paczki przez Klienta. Sprawdzenie zawartości przesyłki jest możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem po uregulowaniu płatności.

3. Jakiekolwiek uszkodzenia towaru mogące mieć związek z dostawą, w przypadku dostaw realizowanych przez firmę kurierską, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem www.hugle.pl oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z przewoźnikiem w terminie do 2 dni. Zaleca się, by w miarę możliwości Klient sporządził i dostarczył także dokumentację fotograficzną uszkodzeń.

4. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, sugerujemy, aby Kupujący sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

  -     uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

  -     niekompletności przesyłki,

  -     niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

   Kupujący jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki.

   Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, prosimy, aby Kupujący sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku

   stwierdzenia:

  -     uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, 

  -     niekompletności przesyłki,

  -     niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia  PROSIMY NIE ODBIERAĆ TOWARU!!!

 

   W przypadku gdy Kupujący odbierze USZKODZONĄ przesyłkę należy niezwłocznie spisać protokół szkody z Kurierem oraz niezwłoczne   powiadomić Sprzedającego o zaistniałej sytuacji. Jeżeli powyższe warunki nie zostaną spełnione firma PETERSSON sp.z.o.o nie ponosi   odpowiedzialności za zniszczone przesyłki .

5. Usługa transportu z wniesieniem świadczona jest na terenie Warszawy , Krakowa , Łodzi  oraz okolic tych miast . Istnieje możliwość indywidualnej wyceny usługi na terenie całego kraju .

 ZWROTY

1.   Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Hugle.pl produktów, bez podania przyczyny w ciągu 14   dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r o prawach konsumenta (Dz.   U. z 2014 nr 827).

2.  Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością  gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

3.  zwrotowi nie podlegają meble robione "pod wymiar" Klienta (zmiana standardowych wymiarów, indywidualne projekty) oraz meble wykonane z płyt na zamówienie .

4.   W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Należy odesłać produkt na adres: Petersson Sp. z o.o.,  ul. Konstytucji 3 Maja 34 97-200 Tomaszów Mazowiecki wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy sprzedaży, dostępnym na stronie www oraz paragonem.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać  właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Wszystkie nasze meble dostarczane są na opakowaniu paletowym opakowane w elementy kartonowe, folię i kątowniki tekturowe natomiast  dywany pakowane są w folię. Dlatego w przypadku zwrotów , reklamacji oraz wymiany towaru wymagamy podobnego sposobu pakowania - jest to podstawą rozpoczęcia procedury zwrotu, a niewłaściwy sposób pakowania skutkujący brakiem zabezpieczenia produktów na czas transportu i zniszczeniem spowoduję odmowę przyjęcia zwrotu , reklamacji bądź wymiany towaru.  Nie przyjmujemy produktów  zwracanych  lub reklamacyjnych odesłanych bez palety nawet w przypadku zwrotnego odebrania przesyłki od klienta .

Firma Petersson sp.z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki  porzucone przez firmy kurierskie  , które  nie zostały imiennie podpisane przez pracowników Naszej firmy .

Z uwagi na powyższe prosimy o przemyślane i świadome zakupy.

5.  Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

6.  Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności dotpay na numer konta z   jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.Sprzedający niezwłocznie, nie   później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi (konsumentowi)     wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące towaru, od którego zakupu Klient odstąpił. 

Wzór formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Data: ……………………………………………………

 

Adresat:

Dane teleadresowe: 

Dane teleadresowe: 

Petersson Sp. z o.o.

ul. Konstytucji 3-go maja 34

97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Tel.: 533 814 123

 

e-mail: bok@hugle.pl

 

 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

 

………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………..

 

 

Data zawarcia odbioru Towaru: ……………………………………………………………………………………………………………………..….

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………………………….…

Adres konsumenta:  ……………………………………………………………………………………………………………………………………..……

Numer zamówienia

Nr rachunku bankowego do zwrotu

 

 

………………………………….

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

7. Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną Formularz Odstąpienia. Pamiętaj o tym, aby towar były odpowiednio opakowany, tak, aby   w  trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.

8. Zaadresuj paczkę na nasz adres: PETERSSON sp.z.o.o 97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Konstytucji 3-go Maja 34

9. Firma HUGLE nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

 REKLAMACJE

1 Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji.

2 W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się kontakt telefoniczny lub drogą elektroniczną.

3 . Reklamacje na wadliwe towary można składać do 24 miesięcy od momentu zakupu.

4. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego .

5. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.

6. Każda  reklamacja Klienta rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwego produktu . Następnie Klient otrzymuje opinię serwisową drogą e-mailową .

7. Odbiór reklamowanego towaru następuje w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.

8. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

9. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823). Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient będący konsumentem jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku al.to sp. z o.o. jest Inspekcja Handlowa (https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

 

 

 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są   wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

 Korzystanie ze strony internetowej hugle.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na   przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

 

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw       konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).